Huawei, HTC si Xiaomi – “masa saracilor” sau marketing deficitar? ** azi HUAWEI

Piata telefoanelor inteligente este condusa de doi producatori: Apple si Samsung. Ca numar de unitati vandute Samsung conduce – cu mentiunea ca Apple s-a axat pe segmentul middle to high-end iar Samsung face telefoane pentru toate buzunarele.

Dar lumea producatorilor este mult mai mare: Lenovo, HTC, Huawei si mai nou Xiaomi sunt jucatori seriosi care – e drept impreuna – pretind un sfert din piata smartphone din lume. Sunt ei mai slabi sau doar reclama si inertia de care beneficiaza primii doi ii tin pe aceasta pozitie?
Desigur putem discuta despre multe aspecte aici, insa as vrea sa ma concentrez pe ceva foarte simplu: o trecere in revista a smartphone “flagship” produse de aceste companii.


Huawei

Modelul de top al celor de la Huawei in 2015 este P8. El vine in doua dimensiuni P8 si P8 Max – phablet (ceva intre telefon si tableta – util pentru partide de ping-pong ad-hoc).
huawei-p8-1 Continue reading “Huawei, HTC si Xiaomi – “masa saracilor” sau marketing deficitar? ** azi HUAWEI”