Outsourcing IT

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Daca aveti intre 20 si 60 de computere si laptopuri, unul-doua servere, un numar de imprimante si poate alte echipamente IT, va aflati intr-o situatie in care externalizarea suportului IT va poate aduce economii semnificative.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_accordion collapsible=”yes” disable_keyboard=”” active_tab=”false”][vc_accordion_tab title=”Cind puteti beneficia de ousourcing:”][vc_column_text]Exista citeva situatii in care firmele de acest nivel se gasesc:
a. Nu exista un angajat specializat.
Este o situatie nefericita. In general se apeleaza la un om “bun la toate” care reinstaleaza sisteme de operare si rezolva cum stie diverse probleme. Motto-ul este “sa mearga…”.
Dezavantajele sunt: pierderi de date, timpi mari de rezolvare, pierderi de licente, securitate aproape inexistenta, viteza retelei este mult mai mica decit in mod normal. In mod sigur nu este ceva de dorit.
b. Exista un angajat specializat, dar este platit la limita de jos.
Situatia este clar mai buna, insa, platit sub ceea ce stie ca este media in IT angajatul nu depune eforturi deosebite. Anumite probleme il depasesc in mod evident – din lipsa unui program de perfectionare. Altele necesita o specializare inalta. Outsorcingul asigura specialisti pregatiti si experimentati in “share-time”. Noi ii folosim simultan cu mai multi clienti si ii putem motiva corespunzator.
c. Exista angajati bine platiti si corespunzator pregatiti.
Aceasta este o situatie buna. Tot ce poate face outsourcingul este sa reduca costurile. Suplimentar o firma de outsourcing este mult mai flexibila atit in ce priveste suportul cit si costurile. In general este mai simplu sa lucrezi cu o firma decit cu un angajat protejat de Codul Muncii.[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][vc_accordion_tab title=”Cind outsoucingul nu este recomandat:”][vc_column_text]Desigur outsourcingul nu este un panaceu.
Exista situatii unde e bine sa fie evitat:  Oricind aveti nevoie de timpi foarte scurti de rezolvare – secunde, minute. Oricind lucrati cu date confidentiale sensibile – care pot provoca pierderi semnificative. Atunci cind folositi hardware sau software proprietar – sau putin folosit de altcineva. Oricind legatura la internet este restrictionata din diverse motive.[/vc_column_text][/vc_accordion_tab][/vc_accordion][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][/vc_column][/vc_row]